.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 30 درصدی مصرف سوخت نفت‌کوره نیروگاه نکا
در سال 94 با افزایش استفاده از سوخت گاز طبیعی، مصرف سوخت نفت‌کوره نیروگاه درمقایسه با سال 93 حدود 30 درصد کاهش یافته است.

به گزارش شمال نیوز:حسینعلی طالبی افزود: طبق آمار پایانی سال 94 بیش از 1میلیارد و 500 هزار لیتر سوخت نفت‌کوره در نیروگاه شهید سلیمی نكا مصرف شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 95 تا کنون نیز، بیش از 160 میلیون لیتر سوخت نفت‌کوره در اختیار نیروگاه قرار گرفته است.

طالبی افزود: کاهش مصرف سوخت نفتکوره(مازوت) نیروگاه نشان دهنده افزایش استفاده از سوخت پاک می باشد و این امر برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آبی و خاکی حائز اهمیت فراوان است.

این مسئول شرکت نفت ساری در بخش دیگری از صحبت های خود به تامین سوخت نفت‌کوره مورد نیاز واحدهای مصرف کننده اشاره کرد و گفت: پارسال بیش از 113 میلیون و 500 هزار لیتر سوخت نفت‌کوره در بین واحدهای تولیدی و صنعتی توزیع شد.

مدیر شرکت نفت منطقه ساری ادامه داد: در سال 94 با تلاش تمام ادارات و سازمان های مربوطه و همکاری واحدهای مصرف کننده نفت‌کوره در روند جایگزینی سوخت گاز طبیعی، نسبت به سال 93 با کاهش 37 درصدی مصرف نفت‌کوره در این واحدها روبرو شدیم.

حسینعلی طالبی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم شرکت نفت ساری حمایت از صنایع و تولیدات داخلی است گفت: ازآغاز سال 95 تا به امروز بیش از 4میلیون و 800 هزار لیتر سوخت نفت‌کوره، تحویل واحدهای تولیدی و صنعتی متقاضی این سوخت شد.

 

منبع:خبرآنلاین

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.